Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Ağustos 2015 Pazartesi

Baklava hamurlu tavuk boregi.,..

Merhabalar!
Uzun bir aradan sonra yine burdayim insallah., Zaruri sebeplerden dolayi malesef yazi yazmaya enerjim olmadi. Helico bakterisi ile tanistim, en guzel sekilde agirlamaya calistim elhamdulillah:) Bedeninize, ruhunuza ve hayatiniza giren herseye sukredin, geldikleri gibi gondermeyide ogrenin:)) Hicbirsey sebepsiz olmaz, onemli olan sabr gostermek ve her halinize sukur etmek...guzel seyler ogrendim, guzel dualar aldim ve en ozel insanlari kucakladim bu surecte...hepiniz iyi ki varsiniz,..
Fakulteden arkadaslarima yaptim bu boregi, keske onlardan isim icin yardim alsaydim:)
Daha orijinal bir isim bulamadim bu uydurmasyon boregime.,..Arkadas grubum cok begendi, resim cekmeye vaktim olmadi:)


 Malzemeler: 
1 kg haslanmis, tiftinmis tavuk eti
1 su bardagi dovulmus ceviz
tuz, aci pul biber
1 paket baklava hamuru
1 cay bardagi siviyag
1 yumurta
 Yapilis: Tavuklari duduklu tencerede haslayin, sogutun, tiftiyin, ceviz ve pul biber ile harmanlayin. Tavuk suyunu atmayin, corbaya, pilava kullanin, israf haram...Tabaginiza yiye bilecegin kadar yemek, hayatina guvene bilecegin kadar insan al demis atalat, bosubosuna dememisler hani:))
 Ortadan kestigini baklava hamuruna 2 yemek kasigi siviyag surun, 2 yemek kasigi harc koyun, kenarlarini kivirarak rulo yapin.

 Cirptiginiz yumurtayi boreklerin uzerine surun, arzu ederseniz susam corekotu ekleyin, 200 derecelik firinda ortalama 20 dakika pisirin. Afiyet sifa olsun

Bu guzel yazilari sizlerle paylasmazsam olmaz:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder