Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Mart 2015 Çarşamba

Mascarpone tiramisu


Merhabalar!
Tiramisu Italyan tatlisi olsada artik Turk hanimlari olarak evlatlik aldik, seviyoruz:) Keyfimize gore, vaktimize gore yeniliyoruz. Bu sekilde yapip bir saat sonra ikram edebilirsiniz, cheesecake gibi 12 saat beklemeye gerek yok:)
Malzemeler:
1 paket kedidili biskuvi, 2 yemek kasigi nescafe, 1 su bardagi sicak su.
Krema icin: 250 gr mascarpone / kaymak, 1 paket sivi krema, 5 yemek kasigi pudra sekeri, 1 adet krema sertlestirici, ve tepsimiz icin plastikfolyo

 Yapilisi:1 su bardagi sicak su ve 2 yemek kasigi kahveyi karistin derin bir kapta ve sogumaya birakin. Bu arada baska bir kapta sivikrema, pudrasekeri ve krema sertlestiriciyi bir dakika mikser ile cirpin. Sertlesmeye baslayinca mascarpone ekleyin ve birkac tur cevirin.
 Ben batonkek kalibi kullandim ama siz istediginiz herhangi kalibi kullana bilirsiniz. Tepsiden kolay cikarmak icin folyo ile kapladi. Kedidillerini kahveye batirip cikardim, cok hizli sekilde yaptim ki fazla yumusamasinlar...Ilk kat bittikten sonra kremanin yarisini uzerine doktum ve duzledim. Sonra tekrar bir kat daha kahveli kedi dili ekleyip son krama ile duzledim.






Bir saat dinlendikten sonra ters cevirip servis yapa bilirsiniz. 



Uzerine bolca kakao cok yakisiyor:)) Afiyet sifa olsun, kahveler benden:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder