Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Ağustos 2012 Cuma

Iftar

Merhabalar!

Ramazan ayinda iftarlar yogun olurdu eskiden:)Dikkatinizi cekerim, eskiden diyorum:)) Bizim bebegin duzeni bozulmasin diye bu yil iftar davetlerine aile olarak katilamiyoruz. Ebeveynlerden biri evde kalip digeri gider diye ayarlama yaptik. Biz gidemiyoruz ama sevdiklerimize her zaman kapimiz acik diyoruz. En makbul sofra israfa kacilmamis olanidir diyorum her zaman. Misafir gelecek diye abartiya gerek yok, biraz frenleme yapsak hicte fena olmaz diyorum.


Soguk ayran corbasi, eristeli ve yesil mercimekli...sigara boregi..Sebzeli pilav ve tavuk..yaninda Turk tursusu ve Endonez tursusu.Kavun, uzum, baklava..Iftariyelikleri unutmayalim, hurma, ceviz, uzum

Sebzeli Uzak dogu pilavimiz kaju fistigi ile suslendi..

baska bir iftarda meyve tabagi..vitaminsiz kalmasin bedenimiz ve ruhumuz:)

Sarimsaksiz manti, lezzetli oluyor inanin:)Uzerine yogurt ve sumak ekledim. Gecen yil Istanbulda ogrendim sumakla yemeyi, cok hos tavsiye ederim. Birde simdi aklima takildi, neden benim Kayserili arkadaslarimda ben hic manti yemedim?? Kizlar gosterin hunerli elleriiiiii:)
Yalniz iftar yaparsaniz dergide okursunuz, nasil olsa yalnizsiniz degil mi:))

Yine bir Maher Zain klasigi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder